Destination: Ghana

onsdag den 1. september 2010

Jeg skal snart af sted

Der er lidt problemer med mit visum, så jeg skal have fat i konsulet når jeg kommer derned. Jeg er rigtig glad for jeres støtte, men i er sku ikke nemme at sige farvel til.. men omvendt så skal jeg ud på mit livs eventyr - og det glæder jeg mig til trods alle udfordringerne.

I er fantastiske og jeg glæder mig til at se jer alle sammen igen.

Og tak for de fine fødselsdagsgaver, vi snakkes ved.. når jeg får etableret mig dernede


Tusind mange kram fra mig til alle jer

Kathia

2 kommentarer:

  1. Hej Kathia Rigtig god tur og nyd hvert et sekund, tiden vil flyve afsted for dig. Husk en masse gode billeder på denne side vil være supergodt. Kh. Elsebeth

    SvarSlet
  2. Hej søde dig,
    Jeg glæder mig over at du nu forfølger din drøm og finder nye veje at gå .... eller flyve.
    Pas godt på guldklumpen, det ved jeg at du vil gøre.
    Og til lykke med din fødselsdag i overmorgen! Sikke en tanke - at fejre sin fødselsdag i Ghana!
    Stor kram,
    Mor

    SvarSlet